Často kladené dotazy

Zákaznické centrum 

Jak mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Napište nám jakýkoliv dotaz na naši e-mailovou adresu: info@sparklo.cz.

 

V jakém čase mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Napište nám kdykoliv a naši kolegové Vám zodpoví Vaše dotazy v co nejkratší možné době.

 

Slevy a slevové kódy 

Mohu v jedné objednávce využít více slevových kódů najednou?

Při objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód. Různé slevové kódy nelze kombinovat.

 

Mohu slevový kód využít pro zboží ve slevě?

Ano. Vzhledem k tomu, že zboží nabízíme za outletové ceny, je veškeré zboží vždy ve slevě. Na veškeré naše zboží je tedy vždy možné využít slevový kód, ale vždy jen jeden.

 

Nefunguje mi slevový kód. Čím to může být způsobeno?

Zkontrolujte prosím, zda jste při zadávání slevového kódu neudělali chybu, nebo jestli pro daný slevový kód nevypršela doba platnosti. Pokud se vše zdá být jak má, ale kód stále nefunguje, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: info@sparklo.cz.

 

Zboží 

Jak je možné, že máte zboží vždy ve slevě?

Sparklo.cz funguje na bázi outletu. Zboží tedy nabízíme za konkurenční outletové ceny a je tedy vždy ve slevě.

 

Je možné objednat si produkt, pokud se vyprodá?

V případě vyprodaných produktů nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@sparklo.cz. Pokud bude daný produkt znovu naskladněn, určitě Vám ihned dáme vědět.

 

Možnosti platby a doprava 

Jaké možnosti platby nabízíte?

PLATBA KARTOU

Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti Stripe.

APPLE PAY, GOOGLE PAY

  

Jaké jsou možnosti dopravy?

Doručujeme přes Zásilkovnu a to buď přímo k Vám na adresu, nebo do Vámi vybraného výdejního místa Zásilkovny.

 

Kolik stojí doručení objednávky?

Cena doručení Vaší objednávky záleží na Vámi zvoleném způsobu dopravy. Pro podrobnosti prosím klikněte zde.

  

Doručujete také na Slovensko?

Ano. Vaší objednávku Vám zašleme na Slovensko buď přímo domů, nebo na jakoukoliv Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.

 

Jak rychle mi bude moje objednávka doručena?

Vaše objednávky zpracováváme co nejrychleji to jde. Vaše objednávka je obvykle připravena k expedici během 2-5 dnů.

 

Objednávky a vrácení zboží 

Jak získám informace o odeslání mé objednávky?

Až bude Vaše objednávka zabalena a připravena k odeslání, přijde Vám e-mail s informací o odeslání se sledovacím číslem.

 

Musím mít u Vás na stránkách vytvořený účet abych mohl/mohla vytvořit objednávku?

Nemusíte. Objednávku můžete vytvořit snadno a rychle i bez registrace na našich stránkách.

 

Mohu stornovat objednávku?

Ihned po přijetí Vaší objednávky jí začínáme zpracovávat. Objednávky tedy bohužel nelze stornovat.

 

Je možné vyměnit produkt?

Vyměnit zboží bohužel není možné. Pokud produkt z jakýchkoliv důvodů nesplnil Vaše očekávání, prosíme Vás abyste postupovali v souladu našimi podmínkami pro vrácení zboží.

 

Jak mohu vrátit zboží?

Pro vrácení Vaší objednávky se prosím řiďte instrukcí, kterou naleznete zde.

 

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží my vám vrátíme peníze. Zboží je nutné odeslat nejpozději do 16 dnů od převzetí objednávky. 

 

Jak dlouho trvá zpracování vrácení?

Vrácení platby může trvat 5-14 dní v souladu s platnými právními předpisy. 

 

Jak mi vrátíte peníze za objednávku?

Platba Vám bude vrácena stejnou metodou, jakou jste zvolili při placení za Vaši objednávku.